RSS
niedziela, 03 lipca 2011
Ojojojjj....
Ano działo się działo od ostatniego wpisu....
Dziewczyny zdrowe, za to Dropsik o mało co mi się nie przekręcił wczesną wiosną....:(
Pęcherz mu się przytkał i nerki odmówiły współpracy na chwilę, to się bidula przytruł jakąś kreatyniną czy innym świństwem. Ale kuracja się udała i cieszy się obecnie dobrym zdrowiem - szczególnie teraz - polując dziko na muchy i inne insekty :):):):)

I za to jest wybitnie kochany :)
20:36, johnny777
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 18 lutego 2010
Byle do wiosny!!!
Rudy kocur z trudem przebijający się przez zaspy,
z wysiłkiem odrywając swoja zmrożona męskość od lodu krzyczy:

 - No i kurwa gdzie? Pytam was - gdzie jest ta pierdolona wiosna?
Co za pojebany kraj?!
Gdzie dziewczyny, przebiśniegi, świergolenie skowronków?!
Choćby ćwierkanie wróbli, choćby krakanie wron - gdzie to kurwa jest?!
A odwilż kiedy wreszcie przyjdzie?
Śnieg z nieba sypie jakby ich tam w górze pojebalo...
Niby ponoc wiosna juz idzie - łgarstwo i oszustwo na każdym kroku, kurwa...

 A ludzie słysząc kocie krzyki uśmiechają sie do siebie i mówią łagodnie:
 - Słyszysz jak się drze? Wiosna idzie... Kotów nie oszukasz....
22:37, johnny777
Link Komentarze (2) »
sobota, 16 stycznia 2010
Zapuszczony...

Łoj tośmy się zapuścili z blogiem..... Od września nic nie napisałem.... Mea culpa

A w tzw. międzyczasie Kotuchy nabrały nowych umiejętności:

- Mionka umie układać cegły....

- Dropsik maluje ściany i nawet potrafi korygować nierówności...

- a Niunia opanowała do perfekcji idealne pakowanie się na kolana w tempie ekspresowym :)

A nadrabiając zaległości życzymy wszystkim:

- Najlepszego z okazji Dnia Nauczyciela,

- Happy Halloween

- Wesołych Świąt

- i Szczęśliwego Nowego Roku! :))) 

16:58, johnny777
Link Komentarze (1) »
środa, 02 września 2009
Witam Italiankę! :)

Jak to miewam w zwyczaju, witam Nową Osobę w "zakładkach":

- Panie i Panowie - powitajmy Italiankę! (tu następuje burza huraganowych oklasków, wogóle Standing Ovation itp. ;))

Właściwie to nowa Ona jest na Kociej Kronice, bo na Rododendronie - moim blogu podstawowym, to już czytujemy się wzajemnie od jakiegoś czasu.

Ale mimo wszystko wypada się przywitać :)

11:47, johnny777
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 01 września 2009
TO JEST CHORE!!!

Niejaka Stacy Haiduk pojawiła się niedawno z torebką, za którą powinno się ją umoczyć w smole, wytarzać w pierzu i puścić przez miasto....

Choć nie wiadomo, czy jacyś wariaci nie uznaliby, że to jest trendy.

Rzeczona Pani nosi torebkę z .... wypchanego kota!

NA PAL Z NIĄ!!! :/

18:58, johnny777
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 02 sierpnia 2009
RODZEŃSTWO??

Rodzeństwa się nie wybiera, a jak się już ma jakie się ma to trza się z nim jakoś dogadać, nieprawdaż? :)

Na przykład tak:

Dziewczyny pozdrawiają Wszystkich zaglądających - Dropsik też - choć on tego tak otwarcie nie przyznaje :)

22:23, johnny777
Link Komentarze (1) »
wtorek, 28 lipca 2009
Robót Front

Remont w Naszej Kociarni zwanej czasem domem postępuje, a jak się Remontującemu trochę zmęczy, to potem wymyśla takie różne kwiatki jak właśnie ten:

A przy okazji wyszło mi całkiem gramatycznie po włosku!

Bo moja znajomość italiańskiego ogranicza się póki co do "Forza Juve" czy "Inter vaffanculo" - albo inne brzydkie słowa ;)

Dla "niewłochów" - Gatti to po prostu Koty (aaale niespodzianka!;))

To do następnego wpisu Kochani Kociarze! :)

18:36, johnny777
Link Komentarze (1) »
niedziela, 12 lipca 2009
Kot i niewidzialny rower...!

Dziś mały sequel serialu "Kot i niewidzialne coś".

Znalazłem jeszcze jeden pod tytułem jak wyżej :)

To tak a propos trwającego Tour de France :)))

17:12, johnny777
Link Komentarze (2) »
sobota, 04 lipca 2009
Kot Garfield...

...to nie tylko postać z komiksu - on istnieje naprawdę!

Oto dowód:

:)))

00:20, johnny777
Link Komentarze (1) »
sobota, 13 czerwca 2009
CAT NORRIS...

...jeśli widzisz Kota Norrisa, Kot Norris widzi Ciebie....

...jeśli nie widzisz Kota Norrisa, byćmoże tylko sekundy dzielą Cię od ŚMIERCI!!!

Więc drżyjcie wrogowie Kota Norrisa!!! ;)))

22:23, johnny777
Link Komentarze (2) »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 10


Get your own Digital Clock

kotylion.pl - z miłości do kotów CIACH!bezdomność